Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSСубота, 23.10.2021, 17:53

НВК "ЗОШ І-ІІІ ступеня - дитячий садок" с. Залухів

Меню сайту
Мудрі вислови
Погода
Залухів 
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 52
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика
Форма входу
Новини
Block title
CMC
...

Методоб’єднання вчителів початкових класів та вихователів дитячого садка

Науково методична проблема,

над виконанням якої працює

колектив НВК «ЗОШ І-ІІІ ступеня-

дитячий садок»с. Залухів:

 

«Підвищення якості освіти шляхом забезпечення успішної соціалізації здобувачів освіти».

 

Мета і завдання методичної роботи:

    1. Модернізація змісту освіти у вимірі сьогодення.

  Спрямувати роботу на забезпечення високого

      рівня викладання, формування в учнів практичних умінь

      і навичок.

2.  Удосконалювати форми і методи роботи на уроках,

      творчо ставитися до кожного уроку, впроваджуючи

      в практику досягнення педагогічної науки.

3.   Систематично знайомитися та впроваджувати в

      практику сучасні освітні технології та інновації.

4.   Регулярно проводити огляд новинок методичної та

      художньої літератури, періодичних видань.

5.   Активізувати позакласну роботу з навчальних

      предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.

6.   Проводити індивідуальну роботу з учнями, які не встигають,та обдарованими дітьми.

7.   Використовуючи різні засоби, форми і методи

      навчання, виховувати в учнів любов до рідної мови, повагу

      до культури і традицій свого народу.

8.   Провести і відвідувати відкриті уроки і виховні заходи.

      9.   Формувати у дітей почуття патріотизму на кращих прикладах мужності,проявленими нашими сучасними – захисниками Батьківщини у боротьбі за незалежність і цілісність держави.

     11. Надавати методичну допомогу вчителям та вихователям, які її потребують.

 

Тематика засідань

 методичного об`єднання

на 2019-2020 навчальний рік

Засідання 1

Тема. Нова українська школа – новий зміст освіти

«Не навчайте дітей так,         

як навчали  Вас.

Вони народились в інший час»

                                    Народна мудрість

 

  1. Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів дошкільної групи за попередній навчальний рік.
  2. Актуальний діалог.
  • Закон України «Про освіту» у контексті проблем реформування початкової школи. 
  • Нова початкова школа: на які моделі орієнтується Україна.
  1. Модернізація змісту освіти у вимірі сьогодення:
  • Державний стандарт початкової освіти;
  • Базовий навчальний план. Типова освітня програма. Типовий навчальний план. Робочі навчальні плани. 
  • Інтеграція та інтегроване навчання;
  • Планування тематичного навчання;
  • Організація ефективного і безпечного освітнього середовища.
  1. Актуальний інструктаж.
  • Особливості організації освітнього процесу в початкових класах у 2019-2020 навчальному році;
  • Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів.
  1. Інклюзивна освіта – соціальна модель устрою суспільства. Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному середовищі.
  2. Сучасний учитель як провідник змін в контексті Концепції Нової української школи.
  • Практична робота. Складання портрета сучасного педагога.

 

  1. Обговорення і коригування річного плану роботи школи на 2019-2020 н.р.  
  2. Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів на 2019-2020  н.р.  
  3. Актуальний діалог. Секрети успішної соціалізації та адаптації до навчання дітей в початковій школі.

 

Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:

  1. знати основні положення Концепції «Нова українська школа», затвердженої Кабінетом Міністрів України від 14.12.2016 р. № 988;
  2. ознайомитися з наказом МОН України від 13.07.2017р. № 1021 «Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у ЗНЗ І ступеня»;
  3. ознайомитися з Законом України «Про освіту», прийнятого Верховною Радою України 05.09.2017р., підписаного Президентом України 25.09.2017р.;
  4. ознайомитися з Листом МОН України №1/9-554 від 13.10.2017 «Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про освіту»;
  5. ознайомитися з Державним стандартом початкової освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №87;
  6. опрацювати наказ МОН України від 20.04.2018р. №407 «Про затвердження Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня» (стосується 2-4 класів);
  7. опрацювати наказ МОН України від 21.03.2018 № 268 «Про затвердження Типових освітніх та навчальних програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти» (стосується 1 класів);
  8. опрацювати посібник «Нова українська школа: порадник для вчителя» під заг. ред. Бібік Н.М. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2017;
  9. ознайомитися з наказом МОН України №137 від 13.02.2018 «Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи»;
  10. опрацювати наказ МОН України №283 від 23.03.2018 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи»;
  11. опрацювати Лист МОН України від 03.07.2018р. №1/9-415 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2019-2020 н. р.»
  12. опрацювати Інструкцію щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджену наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015 № 412, зареєстровану в Міністерстві юстиції України 27.04.2015 за № 472/26917 та методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (лист Міністерства освіти і науки України від 21.09.2015 № 2/2-14-1907-15 та лист МОН від 22.05.2018 № 1/9-332);
  13. взяти до уваги Інформаційне повідомлення Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України б/н від 05.03.2018р. «Перелік навчальних програм. Варіативний складник. Початкова школа»;
  14. взяти до уваги наказ МОН України № 948 від 05.08.2016 р. «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів ЗНЗ» (стосується 2-4 класів);
  15. опрацювати «Опис ключових змін в оновлених програмах початкової школи», затверджені рішенням Колегії МОН України від 04.08.2016 р. та оприлюднені на сайті МОН 11.08.2016 р. (стосується 2-4 класів);
  16. опрацювати додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 р. № 1009 «Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів»;
  17. ознайомитися з Листом Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України від 21.05.2018р.№2.2-1255 «Формувальне оцінювання учнів 1 класу» та Листом Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України від 18.05.2018р. №2.2-1250 «Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1 класу»;
  18. ознайомитись з публікаціями на порталі «Нова українська школа»:
  • Як по-новому оцінюватимуть учнів перших класів
  • Оцінювання по-новому: як закордонний досвід оцінювання в початкових класах можна використати в Україні
  1. взяти до уваги Лист МОН України від 15.09.2015 р. «Щодо дистанційної форми навчання в ЗНЗ»;
  2. опрацювати Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затверджену наказом МОН України № 641 від 16.06.2015 р.;
  3. опрацювати додаток до наказу МОН України № 641 від 16.06.2015 р. «Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у ЗНЗ»;
  4. опрацювати літературу з питань самоосвіти вчителя А.Я.Айзенберга, Г.І.Вергелеса, І.Р.Калмикова, А.А.Колесникова, Л.М.Мітіна, С.Лебедєва, Т.М.Левашової, М.М.Лобанова, Л.М.Логутенко, В.Д.Луганського, Б.І.Любімова;
  5. опановувати новітні практики, технології, методики, спираючись на знання набуті у ході дистанційного навчання на сайті студії онлайн-освіти EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах;
  6. скоригувати індивідуальні педагогічні проблеми, над якими вчителі та вихователі будуть працювати протягом навчального року;
  7. спланувати навчально-виховну роботу 1-4 класів на рік, взявши до уваги  тематичний підхід до організації навчання.
  8. проводити роботу з обдарованими дітьми;
  9. підготовка, презентація та розповсюдження продуктів педагогічної діяльності членами МО;
  10. взяти до уваги поради для вчителя «Управління часом»: https://naurok.com.ua/post/sekreti-upravlinnya-chasom-dlya-vchitelya

https://naurok.com.ua/post/zvichki-yaki-zavazhayut-uchitelevi-lyubiti-svoyu-robotu

 

Засідання 2

Тема. Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи. Мовно-літературна освітня галузь

 Ніщо так не возвеличує і не дає право відчути себе людиною, в найвищому розумінні цього слова, як праця, в яку віриш і любиш.

                                    Олександр Білаш

  1. Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти. Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі.
  2. Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе.
  3. Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання:
  • технологія «кластера» на уроках літературного читання;
  • квестова технологія у навчанні мови і літератури;
  • метод проектів на уроках літературного читання.
  • технологія ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення).
  1. Презентація конспектів інтегрованого навчального дня з використанням інноваційних методів та прийомів роботи.

 

 

Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:

  1. взяти до уваги рекомендації «Як створити і провести квест-урок»:
  1. опрацювати статтю «Інтегровані уроки : від теорії до практики»: https://naurok.com.ua/post/integrovani-uroki-vid-teori-do-praktiki
  2. розробити та провести Тиждень української мови та писемності в початкових класах;
  3. організувати участь молодших школярів у Всеукраїнських іграх «Соняшник»,  творчих конкурсах юних мовознавців;
  4. підготовка, презентація та розповсюдження інноваційного досвіду щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в мовно-літературній освітній галузі.
  5. Проведення відкритих уроків та занять.

,

...
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія
...
безкоштовна розкрутка сайту, реєстрація в каталогах
Пошук
Онлайн радіо
Курс валют
Київський час
Календар
Спорт...
Завантажується...

Copyright MyCorp © 2021
Конструктор сайтів - uCoz